Op weg naar Roncesvalles, 2 mei 2023.

2 mei 2023 - Châteauroux, Frankrijk

Vanmorgen om acht uur vanuit Uden vertrokken met Henk en Mieke T en Henk B. op weg naar Roncesvalles waar we Agnes treffen zodat we met vijf hospitaleros van het eerste uur en nog vier anderen de herberg twee weken draaiende  gaan houden.

Op dit moment is het heel erg druk in de herberg en moeten er veel pelgrims doorgestuurd worden, soms zelfs tot Pamplona omdat alles vol zit, dus dat wordt waarschijnlijk had werken.

Vandaag hebben we 900 km gereden en overnachten we in Chatearoux, morgen nog 600 km tot Saint Jean Pied du Port. En donderdag een wandeling over de berg naar Roncesvalles.

1. Lijten Marianne:
    2 mei 2023
    Dag An, fijn dat je weer naar Roncevalles kan. Mooie tijd met Mieke, Henk en Agnes. Wij weer kamperen in Marcourt deze week. Groetjes Marianne 😘
  2. Marianne van der Werff:
    2 mei 2023
    Zoooo, je bent weer een goede start aan het maken An ! Plezierige reis verder !
  3. Desiree Hoppenbrouwers:
    Goede reis
  4. Chris:
    2 mei 2023
    Hé An, weer lekker op pad! Geniet ervan en zien je verhalen tegemoet. Tot snel. Veel plezier 😘
  5. Chris:
    2 mei 2023
    Hé An, leuk dat je weer op pad bent. Gaaf! Geniet ervan en zie je snel weer terug. Veel plezier 😘
  6. Bert:
    2 mei 2023
    Hallo An goed om weer je verhalen te lezen. 😉👍 Veel plezier en blijf gezond.
  7. Willemien van der Meer:
    2 mei 2023
    Zo vrouw, je bent weer onderweg.
    Heb het goed en ook veel plezier met al die fijne teamleden om je heen.
    Fijn je reis weer te volgen.
  8. Agnes:
    Oant moarn!!!
  9. Conny:
    3 mei 2023
    Succes An en veel plezier!
  10. Odile Copier:
    3 mei 2023
    Ha An, weer onderweg? Goede reis en geniet ervan!
    Groetjes vanuit Nepal,
    Joop en Odile
  11. Adrie:
    He An, fijn om te lezen nog een veilige reis verder groetjes Adie Tax
  12. C de Jong:
    3 mei 2023
    Zo An je bent alweer op pad. Allereerst een goede reis en een goed verblijf in de herberg.
    Verder een fijne wandeling als je het pad vervolgt. Ik hoop dat het een ontspannende wandeling wordt en niet zo als in het boek de Camino.