Lourdes - 8 km.

2 oktober 2022 - Lourdes, Frankrijk

Jarig in Lourdes en 70 worden in zo’n speciale stad. Toen we vertrokken had ik geen idee waar ik mijn verjaardag zou vieren maar was nooit op het idee gekomen dat het in Lourdes zou zijn.

Vanmorgen begonnen met een lekker uitgebreid ontbijt met croissantjes en chocoladebroodjes.

Omdat Mieke nog niet echt makkelijk loopt, ben ik alleen naar de kerkdienst in de grote ondergrondse kerk in het park gegaan, ik was een beetje aan de late kant en heb de preek gemist maar waarschijnlijk had ik die toch niet goed kunnen volgen dus dat was niet zo erg. De kerk is heel groot en zat behoorlijk vol. Verder was het heel rustig op het plein bij de andere grote kerk.

Op de terugweg lekkere taart gehaald want het is niet alleen mijn verjaardag maar ook de 49ste trouwdag van Mieke, we hadden dus dubbel feest te vieren.

Mieke moet regelmatig bewegen en daarom zijn we even naar het station gelopen om te weten hoeveel tijd we daarvoor morgen nodig hebben en hebben een poosje genoten van de zon, opnieuw een heerlijke dag met een heel blauwe lucht en een aangename temperatuur.

Na een lichte lunch is Mieke een poosje gaan rusten en ben ik nog een keer naar het park gelopen om onze bidons te vullen met Lourdes water en wat inkopen te doen voor morgen.
Daarna zijn we op zoek gegaan naar een terrasje om wat te drinken en later naar het Vietnamees restaurant waar we vrijdagavond ook al lekker gegeten hadden. Daar hebben we deze feestdag afgesloten met lekker eten en een glaasje wijn.

Vandaag heel veel appjes en berichten in de blog met felicitaties, heel leuk dat zoveel mensen aan mijn verjaardag hebben gedacht. Dank daarvoor😘

Nog een nachtje slapen en een dag treinen en dit wandelavontuur zit er weer op! Of en wanneer we deze wandeling verder gaan afmaken, weten we nog niet maar dat zien jullie dan wel op de blog, voor nu in elk geval dank voor alle leuke reacties🥰🥰🥰

1. Gerda:
    Van harte! Dubbelop dus!
    Geniet nog even en dan een goede thuisreis!
    💐🍀🌻🍷
  2. Marianne van der Werff:
    2 oktober 2022
    Dank voor alle mooie verhalen en plaatjes An, goede reis morgen en tot gauw weer ziens en wandels in het Culemborgse !
  3. Henk Boender:
    2 oktober 2022
    Het was leuk om elke avond jullie avonturen te lezen. Goede terugreis!
  4. Bert:
    Goede reis🚄
  5. Hanneke Kean:
    2 oktober 2022
    Gefeliciteerd, een verjaardag om niet gauw te vergeten. Ook Mieke gefeliciteerd. Voor morgen een goede reis, hopelijk maken jullie de reis volgende jaar af. Ik heb genoten van jullie verhalen en foto's. Slaap lekker
  6. Chris:
    Van harte gefeliciteerd An 🥳
    Zeker een bijzondere plek om je verjaardag te vieren.
    Nog effe en lig je weer in Culemborgs water 😉
    Goede reis terug.
  7. Mieke Maas:
    2 oktober 2022
    Een goede terugreis gewenst.
  8. Chantal Kaspori:
    3 oktober 2022
    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, An! 🌺 Goede reis naar huis.
  9. Anneke:
    3 oktober 2022
    Van harte en een goede terugreis. We hebben met plezier met je mee gereisd.😘
  10. Desiree Hoppenbrouwers:
    3 oktober 2022
    Toch een leuke verjaardag gehad. Goede reis.
  11. Paulien Hermes:
    3 oktober 2022
    Alle twee van harte gefeliciteerd en een goede terugreis gewenst. Mieke beterschap met je knie.