Les Quatres Chemins - Nasbinals 18 km

13 september 2022 - Nasbinals, Frankrijk

Gisteren begon er al meer wind te komen, een teken dat er ander weer aan komt. Vannacht moesten we het raam dichtdoen omdat het steeds harder ging waaien, vanmorgen was het bewolkt, niet koud, 17 graden en droog.

Om acht uur weer op pad en nog even omkijken naar Les Quatres Chemins, twee herbergen en een paar huizen!

Niet alleen het weer was veranderd maar ook de omgeving. Nog wel heuvel op en af maar zonder bomen en overal stenenmuurtjes en stenen in het veld en overal koeien, witte en bruine.

Onderweg waren er geen voorzieningen voor iets te eten of te drinken dus de thermos met heet water kwam weer goed van pas. In Rieutort vonden we een picknickplek, met toilet maar daar wilde ik liever niet zijn. We hebben er wel thee gedronken en kregen bezoek van een kleine poes.

In Montgros hebben we nog een korte stop gehouden en daar was het toilet wel wat schoner. Even wat gedronken en door naar Nasbinals, waar we om een uur aankwamen. Tijd voor een bezoek aan de kerk en een lekkere lunch, om twee uur konden we in de gite terecht en zijn we even gaan liggen.

Later het dorp in voor wat inkopen voor het avondeten en het ontbijt voor morgen. Verder is er niet veel te doen dan een beetje lezen en zoeken naar een volgende overnachtingsplek. Morgen nog een korte route en dan hopen we wat langere routes te gaan lopen!

1. Mieke Maas:
    13 september 2022
    Zo An dat zit er ook weer op, ook hier gaat het weer veranderen, aan het eind van de week regen en maar 15 gr. Groetjes mieke
  2. Bert:
    13 september 2022
    👍het weer gaat veranderen, herfst komt er aan. Dus de zomerkleding inpakken.
  3. Henk Boender:
    An en Mieke, petje af!
  4. Clazien van Leeuwen:
    14 september 2022
    Ha Mieke Wat een mooie tocht weer en wat leuk om het iedere keer weer te lezen Heel veel plezier en succes Groetjes Clazien
  5. Wim en Miep Opbroek Herkenbosch:
    14 september 2022
    Inderdaad petje af!! Het is een heel mooie streek, maar kan heftig zijn. Veel succes.