La Cassagnole - Cajarc 27,5 km

20 september 2022 - Cajarc, Frankrijk

De herberg van la Cassagnole is een donativo herberg, wat betekent dat iedereen zelf betaalt wat hij/zij het waard vindt. Omdat we het een hele mooie en prettige plek vonden met een hartelijke ontvangst en prima avondeten en ontbijt hebben we besloten om het zelfde te betalen wat we anders ook gemiddeld betalen voor een gite.

Om acht uur stonden we buiten, strakblauwe lucht en lekker fris. In Faycelles vonden we een klein winkeltje waar we wat brood, koeken en fruit hebben gekocht voor onderweg.

Ook vandaag was de route mooi en niet te moeilijk en we hadden een overnachtingsadres opgekregen in Le Pigeonier, 7 km voor Cajarc, dus ook geen al te lange route.  Na een koffiestop bijeen oud gebouwtje, soort wasplaats en een lunchstop in Grealou waren we al om twee uur bij Le Pigonier en vroegen we ons af of we daar tot vier uur wilden wachten voor we daar naar binnen konden. We hadden net besloten door te lopen naar Cajarc waar we intussen een plekje gevonden hadden toen de eigenaresse er aan kwam en hebben we ons verontschuldigd dat we toch liever door wilden lopen.

Om half vijf waren we Cajarc waar we al snel ons plekje vonden en waar we onze achterstallige verhaaltjes konden typen.

Ook vandaag liep de batterij van mijn telefoon weer terug naar 1% maar bleek het later weer gewoon te doen, dus nog geen actie daarop ondernemen en even afwachten.

1. Mieke Maas:
    Weer goed An deze dag. Ik
    Mail je van uit Griekenland waar ik nog tot zondag ben, dan vliegen we terug.
  2. Bert:
    Top verhaal, geniet.
  3. Desiree Hoppenbrouwers:
    20 september 2022
    Hoop dat je telefoon blijft werken.
    Jammer van de fotos
  4. Kees en Ria van Hees:
    20 september 2022
    Wat kan het leven soms eenvoudig aangenaam zijn. Geniet er nog maar van.
  5. Monique:
    20 september 2022
    Dank voor je leuke verhaallijn An, nog veel plezier.
  6. Bep:
    21 september 2022
    Zo te lezen verloopt jullie voetreis voorspoedig met mooie vergezichten en dorpjes. Nog veel wandelplezier.