Genieten!

20 september 2022 - Cajarc, Frankrijk

We genieten volop. En we maken ons nergens druk over. We verbazen ons slechts! Bij aankomst in een gite een hartelijke ontvangst, vaak met een glas limonade en soms een biertje. Geen moeilijke inschrijfformulieren, geen paspoort controle, er wordt niet gevraagd waar we vandaan komen of waar we heen gaan of wie we zijn, gewoon An en Mieke.

Na het douchen staat er vaak een wasmand waar de natte spullen in kunnen en die we later weer schoon en droog terug krijgen.

Er wordt een lekkere maaltijd voor ons klaar gemaakt en ‘s morgens staat er een goed ontbijt voor ons klaar.

We rekenen contant af, de Fransen betalen vaak met een cheque, voor ons iets uit de vorige eeuw en na een merci beaucoup, au revoir en bon chemin doen we de deur open en stappen we de frisse ochtendlucht in, klaar voor een nieuwe dag en een nieuw wandelavontuur.

Hoe fijn en makkelijk kan het leven zijn.

Onze enige zorg is waar vinden we in de avond een bed, maar dat is toe nu toe nog steeds prima gelukt dus maken we ons daar ook niet al te druk over en gaan we door met genieten!

1. Bert:
    Inderdaad genieten.
    Wij van jou verhalen en jullie daar in Frankrijk.
  2. Marianne van der Werff:
    20 september 2022
    Het is jullie gegund, met al die inspanningen.....geniet verder !
  3. Suzanne:
    20 september 2022
    Hoe fijn is het om alleen maar te hoeven genieten! Geniet ervan samen! 😘
  4. Mieke Maas:
    20 september 2022
    Blijf genieten An dat is het belangrijkste.
  5. Hanneke Kean:
    20 september 2022
    Heerlijk onbezorgd op pad!
  6. Els:
    21 september 2022
    Een groot geluk om zo samen op te trekken, Mieke en An.