Culemborg, 9 juli 2022.

9 juli 2022 - Culemborg, Nederland

Na een lange onrustige nacht in de trein kwamen we met nog meer vertraging aan op Gare Austerlitz en vandaar moesten we nog met de metro naar Gare du Nord, gelukkig ging dat allemaal heel vlot en hadden we uiteindelijk nog tijd voor een kopje koffie en een croissantje in een mooi oud koffiehuis tegenover Gare de Nord. De Thalys vertrok keurig op tijd en zat helemaal vol, gelukkig hadden we gereserveerde plaatsen en konden we rustig zitten wat we ook gedaan hebben. We waren best wel moe na twee weken herberg en een nacht in de trein en hadden er even geen behoefte aan om nog in de trein te gaan lopen. Met een klein beetje vertraging kwamen we in Rotterdam waar we de Intercity naar Utrecht nog konden halen omdat deze wat vertraging had maar die zat en stond zo vol dat we besloten een trein te wachten en tijd te nemen voor een kopje thee en een gevulde koek.

In Rotterdam hadden we al afscheid genomen van Diana en Ali en in Utrecht afscheid van Marion en kon ik de trein naar Culemborg nemen zodat ik om 15.10 u aankwam en rustig naar huis kon lopen. Lekker douchen, koffer uitpakken en een kopje koffie en nu uitrusten van twee drukke weken in de mooie herberg in Roncesvalles.

Iedereen hartelijk dank voor alle lieve reacties, heel leuk om te zien hoeveel mensen mijn ervaringen als hospitalera lezen.

1. Desiree Hoppenbrouwers:
    9 juli 2022
    Fijn weer thuis geniet er maar van en uitrusten.
  2. Bert:
    Lekker thuis
  3. Anske wammes:
    Welkom thuis.
    Nu het mooie weer in Culemborg tegemoet.
    Groeten Anske
  4. Rudi:
    Bravo.
    Vrijwilligerswerk waar je veel mensen blij mee maakt.
    Hopelijk voelde het vooral als een vakantie.
    Goede tip van het Parijse café. Wij vertrekken morgen vanaf Gare du Nord. Met de regionale trein.
  5. Leny:
    Welkom thuis An 🌻🌻 en geniet van je welverdiende rust!!😍
  6. Mieke Maas:
    9 juli 2022
    Vond je verhalen leuk om te lezen en we zien je waarschijnlijk weer op een van onze woensdag wandelingen
  7. Gerda:
    9 juli 2022
    Welkom terug en misschien woensdag weer aan de wandel???
  8. Marianne van der Werff:
    9 juli 2022
    Welkom terug An ....en tot wandels !
  9. Henk Boender:
    9 juli 2022
    Ook ik heb weer genoten van je verrhalen. Nu weer afkicken.
  10. Hanneke Kean:
    9 juli 2022
    Dank voor je leuke verhalen. Thuis eerst uitrusten, je gaat ongetwijfeld weer aan de wandel...
  11. Trudy:
    Welkom thuis An!
    Na een boeiende enerverende tijd in de herberg!
  12. Bep:
    10 juli 2022
    Fijn dat je weer thuis bent . Rustig bijkomen van alle drukte .
  13. Josée:
    11 juli 2022
    Wat leuk om al deze mooie verhalen te lezen en ook leuk om een beetje indruk te krijgen van de wijze waarop pelgrims hier gebruik van maken.
  14. Kees en Ria van Hees:
    15 juli 2022
    Waren leuke verhalen en mooie foto's.
    Tot de volgende keer.