Culemborg, 4 juni 2023. 1250 km Flixbus.

4 juni 2023 - Culemborg, Nederland

Een busreis van Bayonne naar Eindhoven is een hele belevenis. We hebben heel erg ons best gedaan om te slapen in de bus maar het is ons niet gelukt. Al snel na vertrek reden we een paar flinke regen en onweersbuien in en in Bordeaux was nog een stop, paar mensen eruit en een paar erin. Intussen was het al donker en de mensen die er in geslaagd waren om te slapen waren weer wakker en na de wisseling van chauffeur na de derde stop bleef het heel lang onrustig in de bus doordat mensen telefoneerden of met elkaar zaten te praten, de gewisselde chauffeur strekte zich uit over de voorste stoelen en viel luid snurkend in slaap!

Tegen half zes zagen we de zon opkomen en om zes uur waren we in Parijs waar we moesten overstappen op de bus naar Eindhoven. Gelukkig vonden we een restaurantje voor een Frans ontbijt en hebben we rondgewandeld, even over de brug over de Seine gewandeld en wachten tot 9.20 u voor we verder konden. Tijdens het zoeken naar de juiste vertrekplaats in de grote, drukke en volle garage zag ik een stoeprand over het hoofd en belande op het asfalt met als gevolg een geschaafde knie.

Met nog een stop voor een rustpauze voor de chauffeur en voor de reizigers bij een benzinestation, waar we wat konden eten en drinken en een stop in Brussel en wat gedommel, waren we om vier uur in Eindhoven waar Henk ons opwachtte.

Moe maar voldaan rolden we hier uit de bus en zijn we naar Uden gereden voor een verfrissende douche en een lekker etentje en hebben Suzanne en Marjolein mij in Uden opgehaald zodat ik om half tien weer in Culemborg was en vannacht weer in mijn eigen bed kan slapen na vijf weken op pad te zijn geweest.

Mocht je nog meer verhalen willen horen, bel of app en we maken een afspraak om lekker bij te praten.

Iedereen bedankt voor de leuke en gezellige reacties!😘