Neda, 21 september 2019.

21 september 2019 - Soest, Nederland

Na een rustige nacht en lekker ontbijt in hotel Almendra stapten we samen Stanislav tegen negen uur naar buiten om te beginnen aan onze pelgrimstocht.  Het was nog een beetje miezerig maar niet nodig om de regenkleding te gebruiken.

De route ging al snel de stad uit en we liepen langs het water en langs de militaire complexen. Onderweg hadden we mooie uitzichten over het water en zagen we een paar mooie oude kerkjes en liepen we langs een oude watermolen.

In Naron hebben we een koffiestop gehouden en konden we even wachten tot de bui voorbij was. Na nog een paar kilometer gelopen te hebben, kwamen we bij Neda en zagen de herberg al liggen aan de andere kant van het water. Daar hebben we een bed uitgezocht en hebben we onze spullen achtergelaten en zijn we op zoek gegaan naar  een restaurant om te lunchen. De pizza's waren zo groot dat we er ook ons avondeten  mee kunnen doen.

De rest van de middag  met buien hebben we  rustig doorgebracht in de herberg met een beetje lezen en luieren en thee en koffie drinken.

Vanavond nog een klein rondje gelopen om te zien waar we morgen de route weer op kunnen pakken en nog even de benen te strekken. De rest van de pizza was voldoende voor ons avondeten en na een gesprek met andere pelgrims en een glaasje wijn konden we de dag afsluiten in een redelijk bezette herberg.

Vandaag ongeveer 20 km gelopen met redelijk weer.

1. Bert:
    21 september 2019
    Gelukkig niet zo warm, fijne wandeling
  2. Ellen:
    22 september 2019
    Mooie tijd, An en Mieke.
    Lieve groeten.
  3. Kees en Ria van Hees:
    22 september 2019
    Geniet van een fijne tijd.
    Groeten.