De laatste hele dag in Roncesvalles.

13 juni 2019 - Roncesvalles, Spanje

Vandaag zijn we al bezig geweest met ons vertrek morgen. We hebben de slaapzalen gedweild, de plinten en vensterbanken afgedaan,  de keuken gesopt en onze koffers al grotendeels ingepakt.

Ook vandaag was de herberg niet vol, we hadden 164 pelgrims in huis en hoefden de overloop niet te gebruiken wat scheelt morgen in de schoonmaak.

In totaal hebben we 2677 pelgrims ontvangen en weer uitgezwaaid, veel complimenten gekregen voor de mooie schone herberg en de gastvrijheid en behulpzaamheid van de hospitaleros.

We hebben heerlijk gewerkt met ons team, veel gelachen en mooie gesprekken gehad. De sfeer onderling was heel goed, iedereen stond voor elkaar klaar als dat nodig was. We hebben allemaal de kans gekregen om een wandeling te maken of een andere invulling te geven op de vrije middag na het uitzwaaien om zes uur. Ook de samenwerking met Marisol en Juan P was heel goed.

Morgen nog een keer pelgrims uitzwaaien en dan gaat iedereen weer zijns weegs.

1. Mieke Maas:
    13 juni 2019
    Vond je verhalen altijd de moeite waard en zal ongetwijfeld nog wel wat meer horen tijdens de wandeling op woensdag.
    Goeie reis terug An.
    Groetjes mieke
  2. Marianne van der Werff:
    14 juni 2019
    Ik sluit me aan bij Mieke, en wens jou nog mooie laatste momenten met je prachtige werk en je collega's !
    Tot ziens weer
    Liefs
  3. Lijten Marianne:
    14 juni 2019
    Dag An, maak er een mooie laatste dag van! Mss nog een korte wandeling naar een uitzicht punt.... goede reis naar huis. Tot in Culemborg.
    Lieve groet
  4. Conny:
    14 juni 2019
    An, het was allemaal weer interessant en leuk om te lezen. Veel succes op je verdere pad! Liefs van hier
  5. Henk Boender:
    14 juni 2019
    Jammer, dat er nu een eind aan het dagelijks relaas komt. Ik wens je een goede terugreis en tot ziens bij de reünie van het dreamteam.
  6. Wim en Miep Opbroek Herkenbosch:
    14 juni 2019
    An, we hebben genoten van je verhalen. Alweer een ervaring rijker!! Wij wensen je een veilige thuisreis. Groetjes uit Limburg