Culemborg, 6 oktober 2018.

7 oktober 2018 - Culemborg, Nederland

Op het vliegveld van Santiago ontmoette ik een Nederlandse vrouw uit Boxmeer die op 2 september bij ons in de herberg in Roncesvalles was geweest en zij vertelde dat zij me herkende en dat ze de ontvangst in de herberg als hartelijk en warm had ervaren en gezien had dat er hard gewerkt werd door de hospitaleros. Dat is dan weer fijn om te horen. 👍

Na een goede vlucht van Barcelona naar Amsterdam werd ik om half zeven op Schiphol opgewacht door Suzanne, Marjolein en Jörgen en zijn we samen naar Culemborg gereden waar Niels intussen ook was en ik thuis kwam in een huis met bloemen, slingers, kaarten en taart. Een heel warm welkom thuis! Ik mocht me even omkleden en daarna zijn we met ons vijven heerlijk uit eten gegaan. Een super afsluiting van mijn Camino door Spanje en Portugal.

Iedereen heel hartelijk bedankt voor het lezen van mijn verhalen en alle lieve en leuke reacties. Ik heb een heerlijke tijd gehad, veel gezien en gedaan. Zoveel lieve mensen ontmoet, zoveel mooie dingen gezien, ik moet nog landen en alles weer teruglezen om te weten wat ik allemaal heb gedaan.

Nu nog mijn rugzak uitpakken en terugkijken op een mooie en intensieve periode. En ik hoop iedereen weer snel te zien en te spreken.

Heel veel lieve groeten, An.

1. Henk Boender:
    7 oktober 2018
    Welkom thuis An.
    Wij hebben genoten van al jouw belevenissen in woord en beeld.
  2. Marianne van der Werff:
    8 oktober 2018
    Dankjewel An voor al je trouwe reisverhalen en prachtige foto's waar ik enorm van genoten heb.
    Welkom terug en rust maar lekker uit !
  3. Marian Markesteijn:
    8 oktober 2018
    Welkom thuis en zeker bedankt voor al je mooie verhalen. Op deze manier een beetje meegereisd met jou. Nu lekker nagenieten liefs
  4. Willemien van der Meer:
    8 oktober 2018
    Fantastisch An, bedankt voor je prachtige reisverhalen, steeds meegelopen en ik kon je af en toe niet bijhouden want dan was er alweer een mooie reis-wandelervaring.
    Welkom thuis en nu nagenieten en landen. Graag tot ziens met een warme herfstgroet.